Formulare
Formular înregistrare angajaţi
Formular înregistrare studenţi
Formular înregistrare oaspeţi
Formular actualizare conturi angajați
Direcţia de Comunicaţii Digitale oferă cadrelor didactice, studenţilor, oaspeţilor şi cercetătorilor postdoctorali ai Universităţii "Alexandru Ioan Cuza" posibilitatea de a-şi crea un cont în directorul LDAP al acesteia. Contul poate fi folosit pentru:
- Acces la reţeaua wireless a Universităţii "Alexandru Ioan Cuza"
- Acces la o adresă de mail pe serverul universităţii (doar pentru angajaţii universităţii)
- Acces la reţeaua de comunicaţii de date din cămine
- Acces la serviciul de mail prin platforma Office365 (doar pentru studenţii universităţii)
- Autentificare în cadrul altor universităţi ce sunt afiliate la Eduroam
Înregistrarea se va face completând unul dintre următoarele formulare:
- Formular înregistrare angajaţi universitate (şi terţi)
- Formular înregistrare studenţi
- Formular înregistrare oaspeţi (Guests)
- Formular actualizare conturi angajați
Pentru operaţiuni pe contul dvs puteţi folosi:
- Verificarea existenţei contului (se verifică dacă contul dvs a fost creat sau nu)
- Solicitări respinse (lista ce conţine numele persoanelor a căror conturi au fost şterse din directorul LDAP)
- Schimbarea parolei
- Formular generare PIN angajați
- Formular generare PIN studenți