Înregistrare utilizatori


Formulare


Formular înregistrare angajaţi

Formular înregistrare studenţi

Formular înregistrare oaspeţi

Formular actualizare conturi angajați



Direcţia de Comunicaţii Digitale oferă cadrelor didactice, studenţilor, oaspeţilor şi cercetătorilor postdoctorali ai Universităţii "Alexandru Ioan Cuza" posibilitatea de a-şi crea un cont în directorul LDAP al acesteia. Contul poate fi folosit pentru:

  • Acces la reţeaua wireless a Universităţii "Alexandru Ioan Cuza"
  • Acces la o adresă de mail pe serverul universităţii (doar pentru angajaţii universităţii)
  • Acces la reţeaua de comunicaţii de date din cămine
  • Acces la serviciul de mail prin platforma Office365 (doar pentru studenţii universităţii)
  • Autentificare în cadrul altor universităţi ce sunt afiliate la Eduroam

Înregistrarea se va face completând unul dintre următoarele formulare:


Contul (de forma prenume.nume) va fi creat în maxim 3 zile lucrătoare, iar în cazul în care aveţi întrebări legate de informaţiile cerute în formularul de înregistrare, ne puteţi contacta la numărul de telefon +40 232 201002.

Verificarea existenței contului se face de către fiecare utilizator ce a completat formularul accesând linkul următor.

Pentru operaţiuni pe contul dvs puteţi folosi:


În cazul uitării parolei, aceasta se poate schimba doar prezentându-vă la Direcția Comunicaţii Digitale, corp B, camera 333, între orele 10.30 - 12.30, cu actul de identitate (BI, CI, Paşaport).